Kokemuksia Globales Acuario -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Globales Acuario -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 3/5 Nukkuminen
  • 2,5/5 Sijainti
  • 2,5/5 Huoneet
  • 3/5 Palvelu
  • 3/5 Hinta-laatusuhde
  • 3,5/5 Siisteys

36% matkustajista suositttelee

390 arvostelua
Erinomainen
 
43
Erittäin hyvä
 
84
Hyvä
 
91
Ei kovin hyvä
 
55
Huono
 
117

Viimeisimmät 5 arviota

28.1.2018

Kirjoittanut Korsto Lahti, Suomi

Pettymys

Olimme 20.1-27.1 hotelissa. Meillä oli huone nr.414, joka oli kostea ja aamuisin kylmä. Seinät paperia? Kävin kolmena päivänä respassa ilmoittamassa parvekkeen liukuovesta, joka oli erittäin raskas liikuttaa. Kahtena ensimmäisenä kertana tultiin suihkuttamaan CRC:tä ja ovi toimi hetken. Kolmannen ilmoituksen jälkeen ei tullut ketään. Luovutin. Aamiainen oli hyvä. Ilallisella kahtena iltana liha oli raaka! Lämmin ruoka oli kylmää. Salihenkilökunta oli ammattitaitoista ja ystävällistä. En suosittele kyseistä hotellia edes 20€/vrk.

 
10.1.2018

Kirjoittanut 940kalles Sastamala, Suomi

Luokituksensa arvoinen

Tämä äkkilähdöllä varattu kahden tähden hotelli oli sitä mitä odotettiin ja vähän sen ali... Paperinohuilla seinillä varustetut huoneet todella ahtaat, vanhoilla huonekaluilla sisustetut mutta kuitenkin siistit. Kosteus huoneessa oli niin korkea, että pyyhkeet eivät kuivuneet kahdessa vuorokaudessa ja samalla hotellin säännöt kieltävät parvekkeella kuivatamisen. Ilmainen Wifi on ilmainen 60 min / vuorokausi jonka jälkeen joutuu maksamaan lisää 6 € / vrk / laite. Myös tallelokero maksullinen. Uima-altaan vesi todella kylmää, eikä allasalue ole kovinkaan lapsiystävällinen joten lapsiperheille ei voi suositella. Aaminainen oli kattava ja maukaskin jolla sai päivän hyvin alkuun. Myös ravintolan henkilökunta oli ystävällistä. Illallinen sen sijaan oli järkyttävä ja järkyttävyys toistui illasta toiseen. Esillä lähinnä mautonta, ylikypsää possua ja kanaa eri muodoissa. Pl. yhtenä iltana kana oli raakaa. 7 illan maksetuista ruokailuista käytimme lopulta vain kolme ja muina iltoina päädyimme syömään muualla. Jos haet budjettihotellia kohtalaisen matkan päästä keskustasta, etkä käy hotellilla kuin nukkumassa ja syömässä aamupalan, niin voi juuri ja juuri suositella tätä hotellia. Ilmaisesta kadunvarsipysäköinnistä, sekä hotellin takana olevasta kulmabaarista (ei hotellin omistuksessa) plussaa.

 
21.9.2021

Kirjoittanut Daydream748104

Mr bell

Rooms dirty bathroom dirty table dirty staff very friendly but no excuse for room being dirty never again not the distance to beach as advertised and to bus station went self catering no fridge only good point was staff very friendly

 
20.9.2021

Kirjoittanut wdn417

Hotel Globales Acuario

A reception person Jonatan was very unfriendly and rude. I am on tenerife more than week, I did register as resident to get a flat for 1 year. I came to Puerto de la cruz for meeting but is was cancelled in case of Jonatan behaviour. I didn't have number with me, I promised to prove it on morning because this department of police is open 10:00-12:30 instead of that I should make again 50 eur covid test which I don't need because I was making it on arrival to Tenerife. I did lost whole day, had to leave my baggages in hotel reception and book another hotel for 1 night to find something else. THE OTHER HOTEL DIDN"T HAVE PROBLEM WITH THAT BECAUSE IT"S ILLEGAL. REGULATIONS: Important Notes: • You will need a certificate, either on paper or digital, that proves that you have taken a diagnostic test. You can either bring the certificate from your country or take the test on arrival in the assigned places. The date and time of the test, the identity data of the person, the authorized center responsible for the verification and the negative result must be stated. • You must bear in mind that the hotel is obliged to deny access to anyone who does not comply with the access conditions described above. • This requirement will not apply to whoever proves the condition of resident in the Canary Islands, and declares under their responsibility that they have not left the territory of the Canary Islands in the 15 days prior to their arrival at the hotel and that also in this period they haven't had symptoms compatible with COVID-19. • Neither will it be necessary to demonstrate that the aforementioned diagnostic test has been carried out to non-residents who prove through their travel document that they have stayed in the territory of the Canary Islands prior to the date of access to the tourist accommodation establishment, and that they also declare under their responsibility that in that period they have not had symptoms compatible with COVID-19.I will describe how you hotel prospere and treat guests everywhere where it's possible. I WAS NOT ABLE TO GET IN HOTEL AND I WAS NOT ABLE TO GET MONEY BACK. THEY TOLD ME TO SLEEP ON FLOOR OR FIND OTHER HOTEL OR MAKE COVID TEST AGAIN WHICH IS NO NEEDED. Employee Jonatan should not work in this hotel.

 
16.3.2020

Kirjoittanut Odyssey56851

Get me out of here!!

Stuck in the hotel because island shut down because of Coronavirus, room miniscule, tv doesn't have English channels, no fridge ( I'm diabetic). Pool and bar closed, nothing to do. Can't leave room, sent back to hotel by armed police. Shoot me now.