Kokemuksia Lopesan Villa Del Conde Resort & Thalasso -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
9,2 10:stä Perustuu 67 arvioon
Kokonaisuus
 
9,2 / 10
Puhtaus
 
9,1 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,0 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
9,1 / 10
Huoneen varustetaso
 
9,0 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,7 / 10
Huone/huoneisto
 
9,1 / 10
Palvelu
 
9,1 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
Henkilökunta oli loistava, ystävällinen ja aina iloinen. Palvelut toimivat erinomaisesti. Olemme erittäin tyytyväisiä, sillä saimme pyynnöstämme jopa saman rakennuksen ja siiven huoneen, missä aiemminkin olemme olleet.
-
Ruoka tuotti tällä kertaa pienen pettymyksen. Aiemmin kalaruoat ja äyriäiset ja simpukat ovat olleet tavattoman hyviä. Ruokalistalla ei nyt ollutkaan joka ilta vaihtoehtona simpukoita, äyriäisiä, tonnikalaa, vaan enemmän erilaisia liharuokia. Aamukahvi oli aina haleaa, eikä lainkaan hyvää. Muuten hotelli täytti odotukset.

Vahvistettu asiakas: 2020-03-07


9 10:stä

+
tasokkuus
-
hieman kuluneisuutta havaittavissa

Vahvistettu asiakas: 2020-03-07


9 10:stä

+
Sänky. Torin yläpuoleinen loungetila (ulkona). Altaat. Ovo. Thalasso.
-
Varhaisen aamun siivoukset voisivat olla hiljaisempia. Kuntosalille parempia laitteita.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-30


8 10:stä

+
Siisti, hyvä palvelu, hyvät sängyt
-
Aamiainen tarjotaan vasta 07:30 alkaen, eli alkaa liian myöhään. Meillä oli 7:30 golf kierrokset joten aamiaiset jäi syömättä 5 aamuna 7:stä.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


9 10:stä

+
Iso huone, hyvä sänky, hyvät uima-altaat ja riittävästi aurinkotuoleja, erinomainen palvelu, ilmainen parkkihalli
-
Buffetruoassa olisi saanut olla enemmän vaihtelua viikon aikana

Vahvistettu asiakas: 2019-12-28


10 10:stä

+
Sain haluamani huoneen
-
Wifi ja juomavesi olisi hyvä kuulua hintaan. Kuitenkin viiden tähden luokitus.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-28


9 10:stä

+
Siisteys, laajat allasalueet, hyvä ruoka ja iltaohjelma.
-
Huonekuvaukset olisi syytä päivittää merinäköalallisten huoneiden osalta, jotka eivät enää pidä paikkansa kaikilta osin. Nimittäin 15 vuoden aikana hotellialueen runsas puusto on kasvanut joidenkin merinäköalallisten huoneiden näköalan eteen, eikä merta enää näy. Meillä kävi näin ja onneksi hotelli pystyi vaihtamaan ensimmäisen yön jälkeen huoneemme parempaan ja olimme tyytyväisiä.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-26


9 10:stä

+
Bufett ravintolan taso sekä palvelu ( myös nopeus) oli 10 Ital.Alpendressä Pasta con prawns oli kuin eilen tehty ja pizza oli kuinSaarioisten valmispizza.... ei lähelläkään 5* mutta ei kyllä maksanutkaan juuri mitään. Palvelu kuitenkin 5 stars. Ne, jotka Lopesan Villa del Conden valitsee ovat valmiita maksamaan ja haluavat syödäkin parempaa. Ja pool bar mini hampuriliaset ( juu olivat mini kuten menu kertoikin) eivät olleet hampurilaisia koskaan nähneet ja perunat ( pussista stick lastut) Jos kaksi rahalla maksesettua syömäkokemusta menee penkin alle ( ja meille on ihan sama mitä maksaa tun tilaamme tämänkaltsiissa paikoissa) no good Muuten hotelli ansaitsee tähtensä
-
Ne tietää, ettö oltiin happy, mutta noita ruokailukokemuksia ei olisi saanut olla yhtäkään

Vahvistettu asiakas: 2019-12-21


10 10:stä

+
Siisteys, ruoka sekä henkilökunnan palvelualttius
-
Myös suomalaiset asiakkaat tulisi huomioida huoneita jakaessa,ettei aina huonoimmin sijoitettaisi.Kuitenkin sama maksu maksetaan vaikka olisi vain puutarhanäkymällä.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-19


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Lopesan Villa Del Conde Resort & Thalasso -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 5/5 Siisteys

88% matkustajista suositttelee

4614 arvostelua
Erinomainen
 
2987
Erittäin hyvä
 
1053
Hyvä
 
362
Ei kovin hyvä
 
137
Huono
 
75

Viimeisimmät 5 arviota

26.3.2019

Kirjoittanut tuulikkin2018

Kaikin puolin loistava loma

Hotelli tarjosi loistavat puitteet onnistuneelle lomalle. Alue oli ennestään tuttu, mutta tässä hotellissa olimme ensi kertaa. Huone oli hyvä ja tilava, kylpyhuone erinomainen, valaistus myös todella hyvä. Allasalue oli omaa luokkaansa, kun ei tarvinnut varata aurinkopaikkoja, vaan tilaa löytyi aina. Tunnelma altaalla ja puutarhassa oli rauhallinen ja miellyttävä. Sekä aamiainen että illallinen olivat monipuoliset, valinnanvaraa löytyi myös kala-kasvissyöjälle.

 
11.4.2017

Kirjoittanut 58juhanis Turku, Suomi

Hyvä hotelli

Vietimme kahden viikon loman hotellissa. Hotellin vahvuus on sen ystävällinen ja palvelunhaluinen henkilökunta ja viihtyisä hotellialue. Suuri hotellikompleksi koostuu kymmenestä, tyyliltään erilaisesta rakennuksesta. Koko alue on rakennettu kanarialaisen kylän muotoon kirkkoineen, aukioineen, puistomaisilla alueiden jne . Alueella on useita erityylisiä uima-altaita ja runsaasti aurinkotuoleja ja -varjoja varmasti jokaiselle. Altaiden vesi on todella lämmintä. Alueella on myös useita ravintoloita. Kaikenkaikkiaan hotellilla on hienot puitteet lomanvietolle. Muutamia vinkkejä kuitenkin tänne lomaansa suunnitteleville. Johtuen alueen monimuotoisuudesta, kannattaa kertoa hotellille toiveensa huoneesta ja ennenkaikkea sen sijainnista. Itse huoneet ovat samanlaisia ja tasoisia kaikissa rakennuksissa. Suurin ero on parvekkeiden/terassien osalta. Joissain huoneissa esim. päärakennuksessa ei ole minkäänlaista parveketta, vaan pelkästään avattava tavallinen ikkuna. Halutessaan parveketta/terassia, tiettyä näköalaa, sijaintia altaisiin nähden tai rauhallisuutta tulee se kertoa etukäteen. Päärakennuksessa on Disco/esiintymislava jossa on äänekästä ohjelmaa joka ilta puoleenyöhön. Erikoista on myös viiden tähden hotellille, että huoneen turvalokero ja wifi-yhteys ovat maksullisia. Muiden palvelujen kuten ruoka ja juoma eivät hinnaltaan paljoa poikkea Kanarian yleisestä hintatasosta. Kaikenkaikkiaan suositeltava hotelli Melonerasin alueella

 
15.9.2021

Kirjoittanut Jemielove Dalen, Alankomaat

Return to a beautiful hotel….again

For the fourth time we visited this beautiful hotel on Gran Canaria. How we missed the warm entree, with the high ceilings and the big chandeliers. Due to Covid-19 rules, the reception was less occupied, and certain areas were blocked, but still we had a warm welcome at the hotel. Also due to the new situation the hotel uses now an app. With this app you are able to book diner at the specialty restaurants or sessions at spa without having to contact the reception. The downfall ofcourse is ess social small talk and the contact with all the nice staff. One thing that isn’t arranged by app at scan is your health documentation or your QR code. Please make sure you have a printed (!) version available for the reception. The gardens and premises look beautiful and well kept. We didn’t expect anything else. There were less sun beds and they were situated in small groups to accommodate the 1,5 distance rule. The loungers, tables and chairs were cleaned on a regular basis during the day, all the employees were wearing masks in the public areas. You are required to wear a mask in the public inside areas too. The service is always excellent and each member off the immense staff always seems to be smiling; even behind their masks this is visible. The rooms are very clean, also the public areas, the pool, the hallway and the public toilets are very clean. If you go in to the supermarket or the shopping malls, please make sure you have your own mask available. There is some construction work art the boulevard, just outside the hotel. So a slight part of the view is blocked at the moment. Again a wonderful stay at this friendly hotel.

 
12.9.2021

Kirjoittanut Pioneer820612

Hapeless sunlonger policy, enforced by hapless duo

Overzealous and unrepentant grabbing of towels and belongings by Oscar and Ivan, who take pride in pushing their cart around like the child-catcher in Chitty Chitty Bang Bang - and all despite numerous spare beds and usually well ahead of the "hour" policy If you don't like stress, don't go to this hotel!!! Reported to "Guest Relations" and Travel Company Rep, but alas the arrogant management don't listen. Otherwise a great hotel....fantastic grub and lovely Animation colleagues :-)

 
5.9.2021

Kirjoittanut Emőke H

Expected more - especially in guest behavior- but a nice stay

We are now here since 8 days on half board. Room is nice, huge, very clean. Big bathroom, walk in garderobe. We are in Block G. Room 2171. We asked for another pillow, solved in 10 minutes. Minibar was not working this was also solved in 15 min. Great food both morning and evening. Lots of pool and sun loungers, everything very clean. Quite a lot parasol does not work because the small part to fix it when open is missing. The negatives, not much but still. Wifi quite weak, did not bother me but annoying to sign in every time. The second minus is a big one, made by the guests, but the hotel can still be strict and ask the guests to keep the rules. I talk about the dresscode at dinner. A lot of people come like they would go to the beach. Shorts, flip flops. At least respect the other guests and the employees, thats a 5 star hotel. And interesting that the hotel does not do anything. Why?? We stayed in the costa meloneras before and there this was a no go, even in corona times. It is written everywhere but some people think if they pay they can do everything. Pity. Overall we enjoy our stay just sad to see the quality drop on guest side.