Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,8 10:stä Perustuu 709 arvioon
Kokonaisuus
 
8,8 / 10
Puhtaus
 
9,1 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,7 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,7 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,8 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,2 / 10
Huone/huoneisto
 
8,4 / 10
Palvelu
 
9,1 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
Allasalue
-

Vahvistettu asiakas: 2022-12-03


9 10:stä

+
Upea allasalue, useat altaat, hyvä tunnelma ja palvelut,,erinomaiset ruuat.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-12-03


8 10:stä

+
Hiljäinen huone, se on tärkeä meille. Iso aule, se on iso iso plus.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-12-03


8 10:stä

+
Afrikan eläimet ja kasvit oli lapsille todella kiintoisia kuten vesialueet ja sillat joita pitkin pääsi kulkemaan
-

Vahvistettu asiakas: 2022-12-03


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2022-12-03


10 10:stä

+
Hyvä hotelli, jossa olemme olleet jo 5 kertaa. Huone allas-alueelle päin oli hyvä. Aivan ihana loma taas tällä kertaa.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-12-03


9 10:stä

+
Kaikki toimi.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-11-26


8 10:stä

+
Ruoka oli monipuolista ja riittävästi. Uima-allas alue, toki hieman pettynyt oltiin kun ei ollut vesiputous käytösssä ja yleensäkin moni oli remontin alla.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-11-26


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2022-11-26


9 10:stä

+
Jokiallas
-

Vahvistettu asiakas: 2022-11-19


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Lopesan Baobab Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

85% matkustajista suositttelee

8651 arvostelua
Erinomainen
 
5529
Erittäin hyvä
 
1933
Hyvä
 
732
Ei kovin hyvä
 
243
Huono
 
214

Viimeisimmät 5 arviota

8.12.2022

Kirjoittanut OlliFi11 Suomi

Loistava palvelu, mahtavat puitteet

Erinomainen hotelli loistavilla palveluilla. Todella iso hotelli, jossa riittää ihmeteltävää itsessään. Paljon palveluita, altaat erinomaisia. Palvelu on erittäin hyvää ja henkilökuntaa on paljon. Erilaisia ravintoloita ja vaareja sekä ohjelmaa riittää. Lasten palvelut monipuolisia.

 
15.1.2022

Kirjoittanut Markku J Tuusula, Suomi

Erinomainen hotelli perheille

Baobab on iso ja uoea hotelli, jolla on omaleimainen design. Uima-altaita on riittävästi (7 kpl sanovat, mutta isoja altaita taitaa olla 5 ja niistä vain 3 oli lämmitettyjä). Upea puutarha, jossa on paljon erilaisia kasveja. Meillä oli puolihoito ja siihen kuuluva aamiainen ja päivällinen olivat erittäin hyviä, laadukkaat raaka-aineet ja runsas valikoima. Päivällisellä 2 kokkia paistoi asiakkaan toivomuksen mukaisia ruokia (2 lihaa ja 2 kalaa tarjolla päivittäin). Huone oli iso, ja meille sattui 1.kerroksen huone (ei maan tasolla, vaan seuraava), jossa oli todella iso parveke. Ylemmissä kerroksissa parvekkeet ovat pienempiä. Näköala perushuoneessa oli kadulle, mutta se oli rauhallinen ja kohti rantaa. En maksaisi allasnäkymästä yhtään ekstraa. Hotellista pääsee sisäkauttakin kävelemään ostoskeskusalueelle, josta on lyhyt matka Melonerasin rantaan. Henkilökunta oli ystävällistä, siivous aivan loistavaa eikä melua kuulunut naapurihuoneista. Vahva suositus perheen lomaresortiksi.

 
29.2.2020

Kirjoittanut 552jake Oulu, Suomi

Vältä, jos olet keliaakikko

Hotelli on puitteiltaan ihan ok, mutta keliaakikon ruokailusta löytyy kovasti parannettavaa. Joudut odottamaan ja valikoima on suppea. Olimme ostaneet puolihoidon eli hintaan kuului aamiainen ja illallinen ilman mitään juomia. Ruokarajoitteiselle annetaan punainen kortti, joka tulee esittää ravintolassa. Aamiaisella oli yksi ainoa leipävaihtoehto, jonka lämmitystä ja pöytään tuontia piti odottaa 10-30 min. joka kerta. Buffetissa ei ollut mitenkään merkitty allergeeneja ja henkilökunta oli niin kiireistä, että ei toivoakaan, että olisi voinut saada selvitystä sopivista ruuista. Illallinen tilattiin aamiaisella valmiiksi listalta. Illallisella taas odotettiin ruokaa 15-30 min. Kala oli hyvää, liha sitkeää ja ruoka-annokset olivat todella pelkistettyjä ja kovin mauttomia. Ei kertaakaan esim. kastiketta. Yhtenä iltana sain tarjoilijan virheestä johtuen tavallista olutta gluteenittoman sijaan. Olin vuorokauden tosi kipeänä ja jouduimme pysyttelemään loppuajan hotellin lähettyvillä. Hotellin korvaus oli anteeksipyyntö parin pienen viinipullon kera ja tarjous lounaasta kahdelle päivällem jota emme hyväksyneet. Loppujen lopuksi korvaus oli 4 kpl gluteenitonta olutta ja 2 kpl vesipulloja. Aika pieni korvaus pitkäaikaisesta vahingosta, joka minulle aiheutui. Aiemmin Espanjassa matkustaessamme olen hotelleissa saanut monipuolisemman valikoiman syötävää ja hyvän opastuksen, mitä voi syödä. Emme missään nimessä olisi tulleet tähän hotelliin, jos olisimme tienneet, miten siellä toimitaan erikoisruokavalioiden kanssa. Arvosana on ykkönen johtueni hotellin suhtautumisesta aiheuttamansa vahingon korvaamiseen.

 
12.1.2020

Kirjoittanut rikum2015 Helsinki, Suomi

Uudelleen täällä, erinomainen edelleen

Vuosi sitten käytiin täällä ja nyt oltiin uudelleen. Paikka on entisensä, wow-efekti oli toki laimentunut hieman kun tiesi mihin tulee. Odotukset olivat korkealla joka yleensä ennakoi pettymystä, tällä kertaa fiilis oli edelleen korkealla ja kaikki toimi erinomaisesti. Uudelle kävijälle edelleen samat vinkit kuin aiemmin: lämmin huppari/paita tms. mukaan erityisesti jos aikoo nauttia aamiaisen ennen kymmentä ja myös illalliselle, ja henkinen valmistautuminen siihen että valaistus on astetta tunnelmallisempi. Ensi vuoden reissua ja vaihtelua ajatellen pienenä pulmana, on vaikea keksiä parempaa majapaikkaa kuin tämä.

 
2.12.2019

Kirjoittanut Juhani3 Oulu, Suomi

Laatu laskenut :(

Lasinsiruja juomassa, kasvislasagnessa jauhelihaa, koska olivat vahingossa laittaneet väärän kyltin.. pankkikortti maksamisen kanssa ongelmia. 5. Kerta Baobabissa ja laatu on laskenut ikävällä tavalla. Myöskin drinkkien laatutaso laskenut. Eli juomiin ei nähdä enää niin paljon vaivaa kuin ennen.