Kokemuksia Hilton Ras Al Khaimah Beach Resort -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Hilton Ras Al Khaimah Beach Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

87% matkustajista suositttelee

9267 arvostelua
Erinomainen
 
5710
Erittäin hyvä
 
2205
Hyvä
 
786
Ei kovin hyvä
 
303
Huono
 
263

Viimeisimmät 5 arviota

29.2.2020

Kirjoittanut JoneW007 Suomi

Rentoutumispaikka

Kaunis ja pitka ranta ja lukuisia uima-altaita, joten rentoutumiselle ja lämmöstä nauttimiselle löytyy hyvin mahdollisuuksia. Hotellin ravintolat ja baarit ovat aika hintavia, joten syötiin vain muutamana päivänä hotellilla. Hotellilta saa ostettua alkoholia.

 
5.2.2020

Kirjoittanut Jarssuli

Ei viittä tähteä

Miljöö on hieno, altaat ja ranta loistava. Huoneet kaipaisivat päivitystä. All inc ruokailu ei todellakaan ollut viiden tähden hotellin arvoista, vain yksi teemaruokailu viikon aikana, grilli-ilta, josta ei mitään mainosta. Olisi mennyt ohitse jos ei pöytä ollut ikkunan vieressä. Ruuat kylmiä ja tarjonta suppeaa. Aamupala oli hyvä

 
7.7.2019

Kirjoittanut M4rk0R Joensuu, Suomi

Mukava resort perheelle

Olimme lomalla kesällä 2019 ja paikka on oikein hyvä lomapaikka perheelle. Palvelu on todella ystävällistä ja lapset otetaan todella hyvin huomioon. Sopii jos haluaa lomalla vain olla ja loikoilla. Matkaa esim. Dubaihin tulee paljon ja lähellä suht vähän nähtävää. Resortissa viihtyy kuitenkin viikon mukavasti. Myös spa on mukava. Meillä oli all inclusive ja söimme jokaisen ruuan hotellin ravintolassa. Palvelu oli todella ystävällistä ja lapset huomioitiin loistavasti. Erityiskiitos Bittu ja muut loistavat työntekijät!

 
8.2.2019

Kirjoittanut Pikke R Suomi

Helppoa lomailua

Olimme ystäväni kanssa toistamiseen tässä hotellissa. Vuodessa on ehtinyt asioita muuttumaan. Päärakennuksessa sijaitsevassa XO-baarissa ei enää ole elävää musiikkia, eikä mitään muutakaan musiikkia. Baarista on tullut tylsä, niin sanovat myös paikalliset. Kuulimme, että Al Maeda- ravintolassa olisi elävää musiikkia. Menimme buggylla ravintolaan, koska päärakennuksesta sinne on hieman matkaa. Ravintolassa oli vain muutama asiakas eikä musiikista tietoakaan. Toivomme, että elävä musiikki palaisi XO:hon virkistämään baarin ilmettä. Huonemme oli perushuone. Tällä kertaa lähetimme huonetoiveen hotellille. Toiveemme toteuttettiin. Olimme tyytyväisiä huoneen sijaintiin. Huoneen siisteydestä pidettiin hyvää huolta. Kiinnitimme huomiota siihen, että ilmeisesti lakanat vaihdettiin joka päivä. Ainoa miinus sänkyyn liittyen oli peite. Valoa vasten katsottuna peite oli läikikäs, koska täytteitä ei enää juuri ollut. Ammeeseen tuleva vesi oli joko tulikuumaa tai kylmää. Naisasiakkaina kaipasimme pidee-suihkua, niitä oli vain yleisissä vessoissa. Parasta hotellissa oli henkilökunta. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja palvelualtista. Henkilökunta tervehti aina hymyillen. Erityiskiitokset Musalle, Jojille, Mosharafille, Akhileshille ja Bittulle. Kiitos onnistuneesta lomasta! Varmasti menemme uudelleen.

 
6.1.2019

Kirjoittanut Rami T Kouvola, Suomi

Typeryyttämme valitsimme Hilton RAK Resort & Spa joulun viettoon

Vietettiin joulun pyhät hotellissa Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa. Hotelli mainostaa olevansa 5 tähteä luxus resort, mutta valitettavasti totuus on hyvin kaukana tästä. Hotellissa on erittäin hyvä yksityinen ranta. Tilaa ja aurinkotuoleja riittää kaikille. Vesiurheiluaktiviteetit ovat hyvätasoiset ja laajat, niin moottoroidut kuin ei-moottoroidutkin. Ravintolatarjonta suhteellisen laaja, mutta ravintoloiden taso on heikko ja hintataso hyvin kallis. Pääsääntöisesti hotelli on tarkoitettu all in clusive vieraille, jonka näkee hyvin esimerkiksi palvelusta. Esimerkiksi aurinkotuolissa saat istua huoletta odottaen turhaan palvelua. Meillä ei ollut all in clusive pakettia, emmekä meinanneet millään ymmärtää miksi kukaan ei halua myydä meille mitään palveluja ( juomat yms) kunnes ymmärsimme että edellä mainittuun konseptiin ei kuulu palvelu, vaan asiakas hakee itse juomansa pisteiltä. Meillä oli huone varattuna kaupunkinäkymällä. Sisäänkirjautumisen yhteydessä virkailija yritti tarjota lisämaksusta huonetta merinäköalalla, jota emme halunneet. Tätä virkailija piti suoranaisena typeryytensä... No, hänellä oikeus omaan mielipiteeseensä. Palvelu hotellissa on mielestämme surkeaa. Esimerkiksi otimme yhteyttä hotelliin sähköpostitse 2vrk ennen sisäänkirjautumista liittyen mahdollisuuteen järjestää lentokenttäkuljetus. Tätä kirjoittaessa ei hotelli edelleenkään ole vastannut sähköpostiimme mitenkään.... RAK on hieno paikka, mutta tämä hotelli on surkea eikä ainakaan meitä kahta aikuista varten. Surkea suoritus Hilton!!