Kokemuksia Ajman Saray, a Luxury Collection Resort -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,9 10:stä Perustuu 47 arvioon
Kokonaisuus
 
8,9 / 10
Puhtaus
 
9,2 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,7 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,9 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,9 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,0 / 10
Huone/huoneisto
 
9,2 / 10
Palvelu
 
9,1 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
Kaikki juuri niin kuin pitikin. Uskomaton henkilökunta...
-
Keep up the good work

Vahvistettu asiakas: 2021-10-25


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-02-27


10 10:stä

+
Aamupala, palvelu ja rannan läheisyys
-
Ruoka oli hyvää, mutta ei tehnyt lähtemätöntä vaikutusta

Vahvistettu asiakas: 2020-02-10


9 10:stä

+
Upea iso kylpyhuone ja mahtava sänky,ihanat tyynyt.
-
Internetin parantaminen. Wifi puhelut eivät toimineet lainkaan.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-29


10 10:stä

+
Ystävällinen palvelu. Ylellinen huone.
-
All inclusiveen sisältyvä juomavalikoima liian suppea.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-22


10 10:stä

+
Laadukas palvelu
-
All Inclusive ei sisältäny välipalaa lounaan ja illallisen välissä (pitkä aika nälkäisen lapsen kanssa)

Vahvistettu asiakas: 2020-01-22


10 10:stä

+
SIISTIT HUONEET JA HYVÄ PALVELU SIIVOUS YMS. EHKÄ JOPA LIIAN AKTIIVISIA.
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-13


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-11-06


9 10:stä

+
Erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu. Hyvä ruoka. Siisti ja rauhallinen ranta/allasalue. Siisti hotelli.
-
Aurinkotuolien pehmusteiden uusiminen. Aurinkovarjojen uusiminen, jos varjo rikkinäinen. Huoneen ovien pyyhkiminen siivouksien yhteydessä.

Vahvistettu asiakas: 2019-09-08


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-09-01


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Ajman Saray, a Luxury Collection Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

91% matkustajista suositttelee

1555 arvostelua
Erinomainen
 
1075
Erittäin hyvä
 
307
Hyvä
 
89
Ei kovin hyvä
 
40
Huono
 
44

Viimeisimmät 5 arviota

30.11.2021

Kirjoittanut Pulechkin Oulu, Suomi

5/5

Ajman oli ensinnäkin omasta mielestä erittäin hyvä vaihtoehto verrattuna Dubain hotelleihin, rantakohde eikä niin ruuhkaisa ja ihmispaljous ei häiritse. Careem sovellus kannattaa takseja varten ladata, Ajmanista 30-45min Dubaihin joten ei ees niin paha. Hotellista suosittelen ottamaan sea view huoneen, erittäin iso ja upea näkymä altaalle ja merelle, isot parvekkeet jossa mukava siemailla viiniä ja katsella merta ja auringon laskua. Aamupala kattava ja hyvä. Koko hotellin palvelutaso todella hyvä. Siivous esimerkillinen ja muutenkin huone erittäin hyvä. Pelkkää positiivista sanottavaa. Voisin mennä uudestaan. Jos et halua Dubain hulluuteen koko loman ajaksi niin ota tämä hotelli ja Ajman kohteeksi.

 
24.1.2020

Kirjoittanut chillingthinking Lohja, Suomi

Luxury?

Hotelli sinällään ihan ok. Huone (deluxe) kiva ja tilava, erityinen + erilliset wc ja kylppäri. Ruoka ei yltänyt odotetulle tasolle aamiaisen ja buffan osalta. Hotellialueen ulkopuolella ei ole mitään mainittavaa pitkänkään kävelymatkan etäisyydellä. Hotellin kuljetukset taas Dubaihin ym. toimivat hyvin. Palvelu erinomaista. Allasalue ja merenranta hyvät. Luxury kategoriaan ylsi vain hintataso ;)

 
21.1.2020

Kirjoittanut next_holiday_to_sun

Ihana loma Saray -hotellissa!

Huoneemme oli deluxe ja se oli erittäin tilava, erillinen wc ja kylpyhuone, jossa suihku ja kylpyamme. Tilava walk in vaatekaappi, iso parveke. Meillä oli puolihoito ja ruoka oli erittäin maukasta. Hotellin aamupala oli aika ruuhkainen, johtuen aamupalaravintolan ulkotilan remontista. Terassiin vaihdettiin lasiseiniä ja kaikki ulkopaikat olivat pois kätöstä. Yhtenä aamuna jouduimme hotellin toiseen aamupalaravintolaan (sisutettu itämaisittain) ja siellä oli myös ruuhkaista, astiat loppu, kahvia joutui pyytämään muutamaan kertaan ja myös aamupalavalikoima olii suppeampi. Allasalue oli viihtyisä ja allasvesi oli erittäin lämmintä, yli 30 astetta. Hotellin oma ranta oli siisti. Altailla oli vesipiste, josta voi ottaa juomavettä. Puolihoitoruokailuun ei kuulunut juomat ja muistaakseni 1l vesipullo maksoi n. 8€. Palvelu oli hotellissa erittäin ystävällistä. Altaalle mentäessä annettiin joka kerta puhtaat pyyhkeet. Sisäänkirjautuminen kesti meillä aivan liian kauan..olimme varanneet hotellin erikseen ja varaustiedoissa ei hotellilla ollut kuin kaksi henkilö vaikka kolmesta oli maksettu. Yli tunnin selvityksen jälkeen he löysivät tiedon ja saimme huoneemme. Häiritsevää lomallamme oli hotellin rannalla kiertelevä helokopteri, joka lensi matalalla hotellin ranta-alueen yläpuolella. Tämä häiriö oli kolmena päivänä ja hotellin vieraat olivat todella harmissaan tästä. Huoneisiin tuli kyllä tiedote, että harjoittelevat suurta lentoparaatia tms. varten, mutta harmillista oli, että harjoittelivat juuri meidän hotellin ranta-alueella. Meteli oli aika häiritsevä. Hotellin lähellä oli kävelymatkan päässä ravntoloita ja kauppoja. Satama-alueella oli myös lenkkeilijöille rata, joka kiersi u-muotoisen reitin satamassa. Aamulla siellä riitti lenkkeilijöitä, kiva aloitus aamulle!

 
2.2.2019

Kirjoittanut Kuopiolainen Kuopio, Suomi

Mukava loma

Lomakeskuksen toiminnasta ei ole kuin hyvää sanottavaa. Palvelutarjonta on monipuolinen, henkilökunta ystävällistä ja ammattitaitoista ja aamupalaakin on kiitettävä: runsauden lisäksi siinä on päivittäistä vaihtelevuutta. Hotellin sijainti on hyvin rauhallinen, vaan ei syrjäinen: Ajmanin takapihoillekin on vain lyhyt kävelymatka.

 
28.1.2017

Kirjoittanut juhapekkaw2017 Turku, Suomi

Loistavaa palvelua upeassa hotellissa

Tämä erinomainen hotelli ei jätä vieraitaan huomioimatta. Asiakkaalle tarjottavaan palvelukokemukseen panostetaan todella paljon pienimmistä yksityiskohdista alkaen. Oli ensimmäisellä kerralla ainutkertainen ja hämmentävä kokemus, kun hienolle rannalle mennessä ystävällinen ja hymyilevä henkilökunnan edustaja kantoi rantapyyhkeemme perässämme, käänteli ja asetteli valitsemamme rantatuolit haluamaamme suuntaan, levitti pyyhkeet niihin, sääteli selkänojat sopivaan korkeuteen ja toivotti lopuksi ystävällisesti mukavaa päivää. Ei mitään teennäistä vaan aitoja hymyjä, vilpitöntä halua auttaa vierasta nauttimaan maksamastaan lomasta kaikin tavoin. Meidän huone oli merinäköalalla 9. kerroksessa ja se oli todella hyvin varusteltu ja tilava. Näköala rantaan ja merelle oli huikaiseva eikä ruokailuissa, kuntosalissa, pysäköintipalveluissa tai missään muussakaan löytynyt pienintäkään moitteen sijaa. Suosittelemme lämpimästi!