Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,4 10:stä Perustuu 357 arvioon
Kokonaisuus
 
8,4 / 10
Puhtaus
 
8,2 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,5 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,3 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,1 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,0 / 10
Huone/huoneisto
 
8,7 / 10
Palvelu
 
8,4 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


9 10:stä

+
Ruoka, kielitaito, iltaohjelma
-
Huoneessa ei toiminut puhelin ja ilmastointi, lastenalueen lelut oli rikki. Musiikkia soitettiin viikonloppuna melko lujaa ja yli 2 asti yöllä ajatellen pieniä lapsia musiikki häiritsi unta.

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


9 10:stä

+
Siivottiin todella paljon. siisti. ystävällinen palvelu, allaspyyhkeet.
-
Ruokatila äänekäs: sermejä, kasveja ym vaimentamaan ääntä. Tuolien jalkoihin pehmusteet. Illalliselle pukeutuminen. huoneen varustelu yhdelle, esim sisätossut, toiselle huonommat

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


8 10:stä

+
Siisteys ja ystävällinen henkilökunta
-
Ruokien lämpötila (lämpimät ruuat haaleita/kylmiä)

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


7 10:stä

+
Erittäin siistiä ja henkilökunta ystävällistä. Buffetin ruoka oli maistuvaa.
-
Ruoka usein haaleaa/ kylmää buffetissa. All inclusive baaritoimintaa tulisi kehittää esim. drinkkilistalla- millaisia drinkkejä heidän tarjoamistaan aineksista on saatavilla sekä ehdottomasti laajentaa valikoimaa etenkin lantrinkien osalta. Paikallisissa kaupoissa näkyi myös useampia alkoholilajeja paikallisissa tuotteissa. Nyt tarjonta on ala-arvoista.

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


9 10:stä

+
Siisteys ja ala carte ruoka.
-
Iltamusiikki kesti liian pitkään ja liian kovalla.

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


9 10:stä

+
Kokonaisuus +
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-05


9 10:stä

+
Siisti, uudehko
-
Wc/kph valaistus liiketunnistimella liian lyhyellä ajalla. Suihkussa olisi pitänyt heilua hullun lailla että valo pysyisi päällä. Samoin pöntöllä.

Vahvistettu asiakas: 2019-09-28


8 10:stä

+
Uusi hotelli, joten tilat olivat vielä siistit ja hyvässä kunnossa.
-
Uima-allasta ei voinut käyttää, koska vesi oli liian kylmää uimiseen. Pulahtaa saattoi.

Vahvistettu asiakas: 2019-09-28


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Fafa Grand Blue Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

0% matkustajista suositttelee

123 arvostelua
Erinomainen
 
42
Erittäin hyvä
 
30
Hyvä
 
18
Ei kovin hyvä
 
20
Huono
 
13

Viimeisimmät 5 arviota

29.6.2019

Kirjoittanut annitannitalleroinen

Siisti ja kaunis hotelli

Ensin plussat: - isot ja siistit huoneet, sisustettu kauniisti. -ilmastointi tehokas -ystävällistä henkilökuntaa - meri aivan vieressä, altaat sopivan lämpöiset ja muutenkin ihanat. - rauhallinen - all inclusive-ravintolan salaatit ja pizzauuni hyvät! - Lapset viihtyivät, rantakadulla on iltaisin tivolilaitteita. Miinus: - Altailla ei suihkuja - ravintolan mehut ja limsat kamalan makuisia - kahviautomaatit vitsi - all inclusive ravintolassa liikaa jonoa, kapasiteetti ei riitä. - alueella ei ole pankkiautomaatteja (nosta rahat jo lentokentällä)

 
24.7.2018

Kirjoittanut LauraS14813 Etelä-Suomi, Suomi

Kehityskelpoinen

Olimme kesäkuun puolivälissä viikon lomalla ja majoituimme koko viikoksi tässä hotellissa. Luulimme hotellin olevan täysin valmis, mutta se olikin melkoinen rakennustyömaa. Kaikki rakennukset eivät olleet edes valmiita ja osa niistä oli huomattavan keskeneräisiä. Huoneemme oli varmasti vasta valmistunut sillä huoneessa haisi todella voimaakkaasti jokin liuotin sekä yöpöytien päällä oli remonttipölyä. Parvekkeelta näkyi ns. takapihalle ja merelle, mutta takapiha oli täysin kesken vielä ja kaiken lisäksi siellä poltettiin joka päivä rakennusjätteitä, joten porraskäytäviin sekä parvekkeellemme leijaili vieno palaneen muovin tuoksu. Lisäksi rakennusmiehet polttivat tupakkaa takapihalla niin, että tupakan savu leijali myös porraskäytävään. Tuntui, että henkilökunta oli aivan pihalla kaikesta ja jos eteen tuli pienikin ongelma, meni henkilökunta aivan paniikkiin jos eivät osanneet heti vastata asiakkaan toiveisiin. Heillä ei selkeästikään ollut toimintatapoja mietittynä. Avuliaita he kyllä olivat ja auttoivat meitä mm. vuokra-autostamme tyhjentyneen akun kanssa. Pohdimme ottavamme all inclusiven lomamme ajaksi, mutta onneksi otimmekin vain aamiaisen, joka oli todella huono. Joka aamu sai syödä samoja juttuja, jotka oli edellisen illan päivälliseltä jääneitä kulahtaneita kurkkuja ja tomaatteja. Kerran kokeilimme illallisen, joka sekin oli surkea, verrattavissa huonoon lounasbuffetiin Suomessa. Hotellin uima-allasalue oli kiva ja oli mukavaa, että hotelli oli rannalla, josta löytyi vapaita aurinkotuoleja helposti. Ravintoloita ei ollut kuin kaksi; all inclusiven buffet sekä yksi a la carte, joka oli ihan OK. Iso miinus tulee siitä, että kuntosali ei ollut käytössä ja ryhmäliikuntatuntejakin oli tarjolla aamupäiväisin ja nekin vain joogaa tai venyttelyä. Lisäksi parina päivänä vesijumppaa altaalla. Hotellista jäi (kenties keskeneräisyyden ja remonttien vuoksi) huono vaikutelma.

 
3.1.2022

Kirjoittanut vivat2022

Hotel with good facilities and Zero level of service

I have stayed in this hotel twice with friends in the summer and in the winter for the New Year. The facilities are quite good, but the service is absolutely zero. The staff is 70% of children aged 17 to 19, probably pupils or students who do not care about hotel guests. They are not trained and skilled and do not know how to behave hotel staff in a 5 star hotel. When guests complain about the service, the staff explained to some of them, that they are getting low salary! The situation for the New Year was tragic - the hotel was literally crowded and waiting for food at the buffet and for a place to sit was for hours. Check-in is always very slow, but the real problem is the check-out. During the check-out, the maids check every mini bar in the rooms, but obviously they are not enough also and when there are many people, it lasts for hours. Nervous customers, queues in front of the reception, where only 2 inexperienced girls are left. Many guests complain that the prices and the the consumption of the minibar given by the maids is not truе, and they are forced to pay for things they have not consumed. In terms of service, the hotel would not take 2 stars. The fact that the hotel is on the first line and has a spa may have given reason to put it 5 stars. But with this poor service he does not deserve more than 2 stars. Personally, I will never visit this hotel again and I do not recommend it to anyone who wants a normal holiday and cares mostly about quality of service and food. Besides there is a problem with the water in the bathroom, it can not be regulated - either is too hot, or is too cold. So people has to be very careful when taking a shower. There are some Side sea view and Sea view rooms, ask in advance for them and make sure to get such one room. The rest of the rooms are with no view and look into the walls and windows of adjoining rooms and buildings. Do not believe only in promises, but in documents. They will pretend to have forgotten what they promised or they will lie that they did not say it. At least for that money and this bad service a good view is a small compensation. If You can, search just for another 5 star hotel, because there are some 4 star, that has better service.

 
29.11.2021

Kirjoittanut Le_Petit_Sultan Rooma, Italia

Good 3 Stars hotel

There’s no way that this is a 5 starts hotel. Very poor service, Internet is terrible, no amenities of 5 starts hotel and Rude Front Office staff. It happened to be on a business trip with my team, around 25 pax. The gentleman on the reception wanted to keep our ID cards, saying that this is the standard. I told him no way to leave my ID card. ABC hotels, any hotel that will want to keep your ID is doing something wrong/ illegal. But I managed to get mine. Second calling the reception asking for shoeshine, after spending 5 minutes explaining to the girl what is shoeshine, the first reply was hahah no we don’t have that. Third: calling to ask for orthopaedic pillow, apart that the gentleman thought I was asking for medicine, at the end after explaining what do I need, I was told there’s no orthopaedic pillows. Some of my team haven’t had robe for the spa. And when they ordered it, they were told that they run out of. Conclusion: never there again. And wouldn’t recommend it at all.

 
29.8.2021

Kirjoittanut cornelius487 Voluntari, Romania

Excellent

It was a pleasure to stay in this resort. We appreciate the services and the position of the hotel. We was very pleased to enjoy the time in the modern and attractive part of the Golem nightlife. Many thanks and appreciation for Vlash, our new friend who has been an excellent guide for our restaurant evenings!